Friday, December 26, 2008

sesatttttttttt !!!!!!!!!!!

Huhuhu...tadi masa keluar rehat/lunch aku kuar dengan bestpren aku, makcik ety... aku ni memang "failed" la tentang jalan2 ni...aku siap soh era lukiskan map untuk aku g angkasapuri lagi..sebelum ni, "abang" aku da ajar da jalan nak ke angkasapuri tapi disebabkan waktu tu malam so aku tak hafal la jalan...

Mula2 tu aku da terlepas da jalan yang era tunjukkan tu.Tapi rupa2nya aku da msuk jalan yang abang aku ajar tu...aku ingat aku memang da sesat ! tetapi apabila terlihatkan landmark di sebelah kiri ada BHP konpem aku tak sesat ! huhuhu... nak dipendekkan citer, aku sampai angkasapuri lebih cepat seperti yang disangkakan...hahahaha....

Aku n ety g midvalley.Selesai segala urusan ktorang g makan.Makcik ety belanja aku makan proseperity set !! jimat duit aku...kuikuikui...

Dipendekkan citer...

Ktorang pun nak balik ke opis.Aku kne hantar ety dulu ke angkasapuri. 'Jame' bagai nak rak kat midvalley tu ! pungpang pungpang borak punye pasal...aku ter masuk jalan ke mont kiara...apalagi gelabahlah si ety !!! huhuhuhu... aku tak gelabah sangat sebab aku da biasa sesat ! hahaha... pusing punye pusing jumpalah lane ke bangsar...selamatlah semula ktorang...

Apabila da sampai ke angkasapuri, bersyukur panjang si ety ! Almaklumlah 'orang kl' tak penah sesat...kahkahkah!!!!!!!!!!!

Kepada ety, itulah.... jangan ejek2 orang yang tak reti jalan kat kl ni... hehehehe...

**Mungkin inilah kali terakhir aku kuar dengan ety sebelum ety bergelar "Puan"...babai ety...**

No comments:

Post a Comment