Monday, December 29, 2008

Kawan Aku Semua Da Nak Kahwin...

Tanggal 25 Jan 2009 my bespren Nur Ezanti Bt Wahid akan melangsungkan perkahwinan bersama pilihan hatinya.. Sebelum orang lain wish tahniah kat dieorang, aku mengucapkan Tahniah & Selamat Pengantin Baru kepada kedua mempelai.Semoga tabah menjalani kehidupan sebagai suami isteri sehingga ke akhir hayat...

Hujung2 & awal2 tahun ni ramai tol kwn2 aku kawen...macam ber"pesta" khwin lak dieorg ni... dan dengan berkahwinnye kwn2 aku nih, semakin kurang la kwn2 aku...ye la..walaupun korang stil ada kat cni tp live korang da x mcm dolu2...da x leh nak hang out same2..suami korang berhak utk mengatakan "tidak" kalo dia x kasi korang lepak dgn ktorang...neway, aku da get ready la utk semua ni... kita sbg kawan ni perlu la faham kehidupan sbg seorang isteri...

Seriusly, aku memang sedey kehilangan member2 ni...tp xkan aku nak menghalang "pembinaan masjid lak kn.." ikutkan aku xnk datang kenduri kawan aku 25 jan ni...aku risau, aku lak yang lebey2 menitiskan air mata...hikhikhik...

Lastly, kpd makcik ety...SELAMAT PENGANTIN BARU...SEMOGA KEKAL SEHINGGA KE AKHIR HAYAT.. gud bye my pren.....


2 comments:

  1. aloooo....amboi,dia plak yg lebih2 sedey...
    kalo aku kawen ko sedih x???hehehheheh....

    ReplyDelete
  2. eh mesti la sedey ! ! semua kengkawan aku kalo kawen aku sedey tau ! sbb aku akan kehilangan korang semua dlm hidup kuuuuuuuuuu !!!!!!!!!

    ReplyDelete