Tuesday, December 30, 2008

Nape Nak Hina2 Rasulullah s.a.w ???

Tanggal 27 Disember 2008 Malaysia digemparkan dengan laman blog yang menghina Rasulullah s.a.w Nabi junjungan umat Islam dari dulu hingga kini.. laman blog tersebut dipercayai laman blog palsu kerana identiti yang diguna pakai utk blog berkenaan adalah identiti orang lain. Disamping itu, wanita yang identitinya diguna pakai untuk blog berkenaan dipercayai berusia 20an. Beliau telah hadir ke balai polis untuk memberi maklumat berkenaan laman blog tersebut. Wanita itu telah dibebaskan dengan ikat jamin polis.

Aku pun naik heran dengan orang yang menghina Rasulullah ni... kalau pun dia ade masalah dengan umat Islam di bumi ini...jangan lah nak kaitkan dgn Rasulullah...Baginda telah pun mangkat beribu-ribu tahun yang lepas. Kita hanya mengenali nama & karakter Baginda hanya melalui bahan bacaan.Kita memang x kenal & x penah jmpe pn dgn Baginda. Camne 'die' leh suke2 jek hina Baginda???? Semoga 'orang itu' mendapat petunjuk daripada Yang Esa kerana telah menghina kekasih-NYA ! !

Ntah ler... tak berani nak teka siapa sebenarnya DAJAL dalam hal ni... kalo betul orang tu memang umat Islam, Astagfirullah... kalo bukan Islam..?

Doa kami, semoga pesalah sebenar diketahui tak lama lagi & dipermudahkan pencarian individu terbabit... semoga 'die' mendapat pentujuk daripada Allah, Tuhan Semesta Alam.... AMIN....

No comments:

Post a Comment